Kumpulan Berbagai Contoh Seputar Bahasa Sunda

Kumpulan Contoh Surat Pribadi Bahasa Sunda Untuk Teman Terbaru!

by Kustian , at January 27, 2018 , have 0 komentar

Surat merupakan suatu sarana komunikasi untuk menyampaikan informasi, kabar, atau hal lainnya secara tertulis. Jika dilihat dari cara penyampaiannya, surat dibagi menjadi dua jenis yaitu ada surat pribadi dan surat resmi atau surat dinas.

Jadi, kalau surat resmi itu mengandung pesan yang berhubungan dengan kepentingan formal atau dinas berbeda dengan jenis surat pribadi. Nah, pada contoh surat pribadi bahasa sunda kali ini, saya akan share surat pribadi khusus untuk teman atau sahabat.

Meskipun dalam pembuatan surat jenis pribadi ini tidak ada batasan khusus dalam segi bahasa ataupun penulisannya, akan tetapi tentu saja kita harus mengutamakan kesopanan dalam berkomunikasi termasuk kepada teman.

Bagian Atau Kerangka Surat Pribadi


Ada beberapa bagian atau kerangka dari surat pribadi yang pada umumnya perlu untuk kita perhatikan dalam pembuatan surat ini. Nah, agar lebih mudahnya bisa diperhatikan contoh gambar dibawah ini (klik untuk memperbesar.)

Bagian Atau Kerangka Surat Pribadi sunda

Struktur Surat :

  • Tempat dan tanggal pembuatan surat
  • Tujuan serta alamat surat yang dituju
  • Salam pembukaan (Seperti salam sapaan, atau segudang kata-kata basa-basi lainya untuk memberikan kesan akrab)
  • Isi surat
  • Penutup surat (Seperti menuliskan salam penutup dan basa basi seperti kata perpisahan, atau lainya)
  • Nama pengirim dan tanda tangan si pengirim

Dari penjalasan singkat tentang surat pribadi diatas, dapat kita simpulkan bahwa surat pribadi ini tidak menggunakan kop surat, serta salam pembuka dan penutup surat dapat kita sesuaikan sendiri sesuai keinginan, dan dapat menggunakan bahasa yang bebas yang penting sopan dalam penulisan.

Contoh Surat Pribadi Bahasa Sunda Untuk Teman (Sahabat)


KUMPULAN SURAT PRIBADI BAHASA SUNDA UNTUK TEMAN (SAHABAT)

Dalam pembuatan surat pribadi kedalam bahasa sunda untuk teman atau sahabat ini, ada tingkatan atau tutur bahasa tertentu, pada umumnya tergantung dari kebiasaan kita berbicara dengannya, seperti penggunaan bahasa sehari-hari, atau bisa juga menggunakan bahasa yang lebih halus (lemes).

Nah, dalam contoh kali ini saya akan menuliskan contoh surat pribadi untuk teman dengan menggunakan bahasa sunda sehari-hari (tapi tidak kasar) dan juga menggunakan bahasa sunda yang sedikit halus atau lemes. Berikut adalah contohnya.

Sebagai tips, jika kamu memiliki tugas membuat surat pribadi untuk teman ini disekolah, agar lebih mudah untuk membuatnya, pertama bayang dahulu seseorang yang paling ingin kamu jumpai, seperti ingin sekali mengetahui kabarnya sekarang, keadaanya, dll. Jika sudah, barulah ikuti kerangka penulisan surat pribadi diatas.

SURAT UNTUK TEMAN DENGAN PENGGUNAAN BAHASA SUNDA SEHARI-HARI SINGKAT


SURAT UNTUK TEMAN DENGAN PENGGUNAAN BAHASA SUNDA SEHARI-HARI SINGKAT
Bogor 09 februari 2018

Kahatur/kanggo: mang jojon
Di pemda cibinong
Kota bogor

Assalamualaikum..
Mang Jon, kumaha ayena kabarna sehat? Aduh sombong euy, mani eweh kabarna pisan, mudah-mudahan wae sing sehat nya! Kieu mang, urang teh arek ngabejaan lamun bisa engke minggu hareup arek ngajakan ulin ka curug bandung, di daerah jasinga bogor, bisa teu mang?

Lamun bisa mah engke mereun mangkatna isuk-isuk, jadi lamun arek milu geura kabaran nya mang? eta oge lamun hente gawe. Nya, tos atuh sakitu wae nya mang, mun bisa dibales suratna. Hatur Nuhun.. Wassalamualaikum wr.wb

Hormat abdi,


Kustian

SURAT UNTUK SAHABAT SINGKAT DENGAN PENGGUNAAN BAHASA SUNDA YANG LEBIH HALUS (LEMES)


SURAT UNTUK SAHABAT SINGKAT DENGAN PENGGUNAAN BAHASA SUNDA YANG LEBIH HALUS (LEMES)

Bogor 09 februari 2018

Kahatur/kanggo: mang jojon
Di pemda cibinong
Kota bogor

Assalamualaikum..
Mang Jon, kumaha ayena wartosna damang? Aduh sombong euy, mani teu aya wartosna pisan, mugi wae sing damang nya! Kieu mang, abdi teh bade ngawartosan lamun tiasa engkin minggu payun abdi bade ngajakan ameng ka curug bandung, di daerah jasinga bogor, kersa teu mang?

Lamun tiasa mah engkin panginten angkatna enjing-enjing, janten lamun bade ngiring, geura kabaran nya mang? eta oge lamun henteu damel. Nya, tos sakitu wae nya mang, mun tiasa mah di waleran suratna. Hatur Nuhun.. Wassalamualaikum wr.wb

Hormat abdi,

Kustian

KUMPULAN SURAT PRIBADI BAHASA SUNDA UNTUK TEMAN (SAHABAT)



Nah, agar lebih lengkapnya surat pribadi bahasa sunda untuk teman atau sahabat yang lainya bisa dilihat dibawah ini. Karena surat pribadi bahasa sunda ini ditunjukan untuk sahabat, jadi mungkin diantanya ada yang tidak menggunakan ragam bahasa sunda yang halus.

Bandung, 17 januari 2018

Kahatur: riska
Di kedung badak
Kota bogor.

Assalamualaikum ris, kumaha kabar anjeun ayena, damang?? Mugi wae damang salawasna, sareng keluargi oge mugia dina kaayaan sehat walafiat, sarta dilindungan ku allah swt. Amin.

Kumaha ayena ris sakola di bogor teh pikabeutaheun teu? pasti tos seueur rerencangan anu anyar yeh, tapi kahade ulah hilap ari ka abdi mah ris.

Ayena abdi alhamdullilah sakola di SMPN..., nu caket sareng bumi, nu penting mah dimana wae sakolana urang teh kudu rajin diajar, beh teu katinggaleun ku jaman modern sapertos ayena.

Ris, kadang mah abdi teh sok emut euy basa harita urang osok sasarengan di sakola SDN.. Urang harita mah sakelas bari jeung sok ocon bareng di kelas. Emm.. Mani sono, abdi janten hoyong kapendak pisan sareng riska.

Iraha ris, anjeun bade ameng deui ka bandung? Supados urang tiasa papendak paampok jonghok deui sasarengan. Ris, sakitu wae surat ti abdi, ulah hilap lamun aya waktos dibales suratna nya? Wassalamualaikum wr.wb

Salam sono,

Alina


Sukabumi 20 oktober 2018

Kahatur:
Lina nurliana
Di jakarta

Sinareng hormat,
Lina kumaha damang? Sing enggal damang wae nya, dina danget ieu ge alhamdulillah abdi damang.

Lin, nu mawi abdi nyerat teh ayena bade ngawartosan, rehna minggu payun abdi sakeluargi bade ka bandung. Upami teu aya pamengan abdi bade sakalian ameng ka bumi nya? Abdi hoyong kapendak, soalna tos lami teu kapendak sareng lina. Sakitu bae serat ti abdi. Mugi-mugi urang tiasa tepang engke dinten minggu payun lin, hatur nuhun..

Hormat abdi,

Riska


Sumedang, 17 April 2018

Kahatur
Nu dipikasono, alina
Di cianjur

Salam deudeuh
Al, kumaha damang salira? Teu karasa, sabada 2 taun urang tos papisah sakola, mugia salira ka'asih kulawarga aya dina rahmat allah swt. Amin

Al, harita mah urang ngagawekeun PR teh sok babarengan, kadang mah lieur babarengan. Ayeuna mah geuning urang teh tos pisah sakola, sareng pisah lembur. Nanging, mugi-mugi urang sadaya sareng rerencangan nu liana tiasa patepang ririungan sasarengan deui. Amin!.

Al, kumaha jadi teu engke urang ameng ka bogor teh, mumpung keur pere panjang hayu urang kumpul deui sasarengan, ku abdi tanggoan kabarna nya. Sakieu heula serat ti abdi, Diantos serat waleranna. Hatur nuhun,

Salam sono,

Anissa


Cirebon,1 Mei 2018

Kanggo Rerencangan abdi
Tiara,
Di kota Bogor

Assalamualaikum. . .
Hey tiara, kumaha kabar anjeun di ditu ayena? Mugia anjeun sarta kulawargi aya dina kaayaan sehat. Tiara, atos lami nya urang henteu patepang sasarengan deui, sabot urang lulus ti SMP weh, dugi ayeuna teu karasa urang arek lulus sakola SMA deui.

Dina serat ieu oge hoyong mengabarkeun yen sanggeus lulus ti SMA, abdi bade neruskeun atikan ka Universitas Bandung. Abdi atos lami hoyong kuliah di dinya, bantosan ku du'ana nya? Lamun riska bade neruskeun atikan ka mana?

Ris, atos heula nya, salam wae ka bapa, sareng emi ditu. Abdi antosan waleran serat ti anjeun, sarta mugi-mugi urang tiasa geura-giru patepang sasarengan deui. Wassalamualaikum.

Salam sono, Rencang anjeun..

Shinta

Nah demikianlah kumpulan contoh surat pribadi bahasa sunda untuk teman atau sahabat nya, silahkan dikreasikan sendiri sesuai dengan keinginan karna dalam pembuatan surat pribadi ini tidak ada aturan khusus dalam pembuatannya yang penting sopan, dan jangan lupa perhatikan kerangka surat diatas.

Semoga artikel diatas dapat dijadikan sebagai bahan referensi untuk tugas mu disekolah, mohon maaf apabila ada kesalahan dalam penulisan artikel diatas. hatur nuhun..





Wilujeng wayah kieu..
Kumpulan Contoh Surat Pribadi Bahasa Sunda Untuk Teman Terbaru!
Kumpulan Contoh Surat Pribadi Bahasa Sunda Untuk Teman Terbaru! - Written by Kustian , Published at January 27, 2018, Categorized as Surat bahasa sunda

No comment Add a comment
Cancel Reply
GetID
Copyright ©2018 Basasunda.com
Daftar isi | About | Contact | Privacy | Powered by Blogger